Min första kommentar har trillat in :-) Så kul!!!

Skrev mitt första inlägg tidigare idag o här kommer nr.2 :-)
Kul att det är så uppskattat att jag skriver av mig för andra oxå!
Ska försöka hitta på lite roligt att skriva om så småning om också, och inte bara om min tråkiga vardag med hur jobbigt o tråkigtallt är ungefär. Det är inte meningen att ni som läser ska bli deprimerade av att läsa. Men det kommer nog bli en hel del nu så här i början då jag började just för at skriva av mig o fylla min ensamhet om dagarna med något som inte kräver allt för mycket energi och krafter.

Jag ska även försöka piffa till min sida och få ett lite mer personlig utseende på den. Inte det lättaste då jag aldrig haft intresse för datorer överhuvudtaget tidigare. Hade inte ens en dator i hemmet först jag flyttade in hos sidney.
Kikat runt lite på olika hemsidaor osv. men inget jag riktigt greppat än hur jag ska göra exakt och så har jag inte någon riktigt bra vision om hur jag vill ha det. Så jag avvaktar ett tag ooch spånar vidare då jag har tid. Så tills dess blir det en massa text bara. Kommer någon bild kanske också snart för det har jag luskat ut hur jag ska göra :-)
Helt själv!!!! Helt otroligt :-) Jag kommer nog att vilja försöka fixa allt själv men bli inte förvånade om jag ber någon av er andra som redan har fixat med era om hjälp.

Kommentarer
Postat av: Jasa

Välkommen till bloggvärlden teto :)

Precis som du nämde innan så är det bara skönt att skriva av sig ibland, & då är detta ett perfekt sätt att göra det på. Sen ger du oss andra nåt att läsa med på köpet :)

Detta med egen design är riktigt svårt, inte ens jag kan fixa sånt. Så fixar du det helt själv så kommer jag bli riktigt impad :P

2009-06-04 @ 21:30:32
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: Ema

you are not alone :-)

2009-06-06 @ 14:00:48
URL: http://emskling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0