Min ATT GÖRA LISTA......

Har hunnit med en hel del här hemma nu :-) Inte så mycket kvar nu men det tar tid och fixa allt. Jag tar en sak i taget. Så jag har sysselsatt mig om dagarna....... Det har gått sakta framåt men det har blivit gjort i alla fall! Kan ju inte bara sätta på turbo motorerna som i vanliga fall. Plocka, grejar sätter mig och vila, donar lite till sover middag och så.......

DET HÄR HAR JAG FIXAT....

* Spjällsängen

* Singel vagnen

* Tagit upp babykläderna, babygungan och babysittern från källaren.

* Fixat garderober till babyn. (slände ut allt som fanns i de 2 i "datarummet").

* Stor städat sovrummet.

* Röjt och möblerat om i klädkammaren.

*  Röjt någorlunda i källarförrådet.

* Städat ur förrådet på nedre plan, möblerat om lite.

* Stor städat "datarummet"och slängt ut Sid tränings bänkar/redskap, in kom babys grejer.

* Hämtat upp resterande kokböcker frän källaren.

* Stor städat köket-torkat samtliga luckor utvändigt, en del innvändigt med, ändrat om i skåpen lite och så......

DET SOM ÅTERSTÅR ATT GÖRAS.......

* Rensa förrådet utanför.

* Torka bokhyllan

* Torka samtliga dörrar

* Putsa fönstrena

* Slut rensa i källaren

Men det finns tid för det även efter bebisen kommit! Får se vad jag orkar/vill göra utav det mer innan.
Solen och värmen verkar kommit nu! Men man ska inte säga HOPP INNAN MAN HOPPAT!!!
Tar en dag i tagen nu och ska roa mig lite mer med grabbarna.
Nu har Sid kommit hade med sig donken mat! MUMS! Jag tackar aldrig nej :-)

Så nu ska jag hugga in i min hamburgare!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ema

Jaa =) o din att-göra-lista får du nog vänta med ett tag i alla fall, tycker jag!!

2009-06-26 @ 11:49:57
URL: http://emci.blogg.se/
Postat av: / M;

ojj, men lycka till med det :D



Har frågestund just nu, ställ en fråga så svarar jag på den! :)

/kram!

2009-06-26 @ 12:12:04
URL: http://mobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0