Måndag, måndag, måndag händer inte mycket idag.....

Det är som sagt måndag idag och alla andra " vanliga männinskor" har gått till sina jobb :-)hehheehe
 Och här sitter jag med datorn i knät och knappar lite. Passar på medans grabbarna är ute på äventyr med Deda som vanligt! Hade först tänkt att jag skulle ta och torka av alla dörrar och köksluckor idag men det blir det inget av.
Ska bara ta det lugnt idag och återhämta mig lite efter helgen som varit.
Elisabeth sov över, märkte inte ens när hon steg upp och gick till jobbet likaså med Sidney. 
Inte ens pojkarna gjorde det idag. Dem vart helt slut dem också. Det har inte varit kl 19.00 som gällt för dem heller att sova utan de har varit uppe med oss och härrjat :-) Vi steg upp runt 9 tiden idag, ducshade, åt osv.
När de kommer så blir det sova middag för oss allihop!
MMMMMMMMMM!!!!!!

jag väntar, väntar, väntar.....
Dem borde komma när som skulle jag tro. Ringer och hör med dem, så inte dem redan somnat i vagnen. 
Dem är presic påväg hemmåt nu. Varit vid vättrenstranden och gungat, sprungit av sig lite med. Damian är som en renrasig Border Collier han måste få sin dags dos av att springa, även Collinho hänger på. Så nu när de kommer kanske något litet i magen om dem inte är allt för trötta. Då kan de få lite bläbärssoppa så sover dem riktigt gott. Även jag ska lägga mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0