Lite bilder......

Kvällsmat!!!

Kött, kött, kött så underbart gott :-) Lite potatissallad och tomater blev det till också. MUMS!

Min första portion.


Inte bara jag som älskar kött i familjen utan alla gör det.......
Men vad är roligare än att bli fotad? Här ena trollet....


Ock så  det lite kladdigare trollet som älska mat.


Och när barnen lagt sig kommer godsakerna fram :-)
Popcorn som är så gott.....


Och dessa-vem kan motstå dem? Så beroende framkallande att man kan gå en hel dag och tänka på dem och längta hem. På att få frossa i sig dem tills man inte orkar tugga mer! Borde finnas större påsar att köpa. Vi köper alltid 2 nu en till mig en till Sidney :-)



Kommentarer
Postat av: Jasa

Duktig du är me att blogga, flera inlägg om dagen. Inte ens jag orkar med att blogga så mycke :)Hållen med angåend M&M, sååå gott :)

2009-06-05 @ 21:45:55
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0