Lista

  1. Hur gammal är du? 29
  2. Hur lång är du? 153cm kort :-)
  3. Hur mycket väger du? Just nu väger jag och bebisen i magen 69kg
  4. Vilken ögon färg har du? Bruna
  5. Hur många syskon har du? 4 äldre bröder.
  6. Var kommer du ifrån? Född i Sverige men mina föräldrar är från Fd Jugoslavien.
  7. Var/hur bor du? I Jönköping i hyresrätt.
  8. Är du singel, sambo, gift, skilld eller särbo? Sambo, väntar fortfarande på den magiska frågan :-)
  9. Vem ringde du senast? Ema
  10. Ringer du helst/smsar? Sms
  11. Hur löd ditt senaste sms? Du kan väl höra av dig när du vaknat. Antar att du sover. Undrar bara om det var något speciellt i natt? Kram
  12. Är dina föreldrar gifta, sambos eller skilda? Skillda
  13. När träffade du din mamma senast? När jag var gravid med första grabben.
  14. När vaknade du idag? Runt 07.00 hörde grabbarna kraffsa med M´n ms där nere.
  15. Är du troende? Nej inte direkt. Men tror på att det finns något mer än bara mänsklighet. Något högre än oss.
  16. Har du hittat något djur någon gång? Ja eller missy-våran katt hittade väl oss egentligen.
  17. Vad har du för planer idag? Åka med grabbarna, alla 3 och Katta och kolla på när syrianska spelar, sen ska vi till Shosho (farmor) på råslätt.
  18. Vinter eller sommar? Sommar så klart, men det är kul med snö  :-)
  19. Vad skrämde dig som barn? Att förlora någon nära-att bli ensam.
  20. Var tror du du befinner dig om 10 år? I ett underbart kaos av barn, make, jobb och framgång :-)
  21. Vem får dig att skratta  mest? Mina barn.
  22. Vilken plats gillar du minst? Mörka gränder.
  23. har du stationär eller bärbar dator? Vi har en av varje här hemma.
  24. Sover du med eller utan kläder på? Med En gammal t-shirt och slitna shorts.
  25. Hur många kuddar har du i sängen? Minst 2 plus att jag har Sidney som kudde också :-)
  26. Är du social? Ja det tycker jag! Skulle nog säga att sheva och jag hade samma sociala handikapp.
  27. Vad dricker du helst kaffe eller te? Kaffe latte! med mängder av socker.
  28. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice.
  29. Vill du ha barn? Hur många? Ja 2 pojkar och nr 3 kommer när som om allt går bra.
  30. Hur många språk kan du?  1  helt flytande (svenska) 2 hyfsat flytande o 3 till som jag läst lite.
  31. Vilken är din favorit galss? Pecanötcola! mmmmmmm vill ha nu!
  32. Hur många gånger har du flyttat? 14 gånger som jag kommer ihåg.
  33. Jobbar du, med vad? Jobbar på Ikea som terminalarbetare.
  34. Hur mycket tjänar du? Bra, men för lite:-)
  35. Är du en beroende typen? Det skulle jag inte säga.
  36. Vad är din favorit rätt? Den mongoliska buffén på SOYA. 
  37. Vad är din favorit dryck? Coca-cola såklart!
  38. Tycker du om att mysa? Det är mysigt, men just nu känner jag mig bara så klumpig.
  39. Vilken är din favorit ställning i sängen? Drömmandespå magen. Hahhaahaha
  40. Känner du någon med samma födelsedag? Ja det gör jag, en kille somgick i samma klass på högstadiet.
  41. Duscha eller bada? Det bästa som finns, Bada! Men inte tid för det ofta utan ducshar snabbt.
  42. Bada i havet eller pool? Havet helt men allt bad är kul!
  43. Vad spenderar du helst pengar på? På allt som får en att må bra!
  44. Vad stoppade du i munnen senast? En vindruva.
  45. Vad har du för ringsignal på mobilen? Infiniti med Guru Josh Projekt 2008
  46. Har du fått böter för fortkörning eller fel parkering? Parkerings böter bara, kör ifrån  polisen! :-)
  47. Vad kör du för bil? Chevrolet Transport 2004
  48. Vilken är din dröm bil? Hmmmmm vet inte riktigt.
  49. Kan du byta olja på bilen? Skulle kunna om det behövdes, men lämnar in den på verkstad.
  50. Röker du? Nej.
  51. Har du provat något annat än ciggaretter? Nix! Trodde ni inte va!
  52. Vad är det dyraste plagg/pryl du köpt till dig själv? Måste vara mina  Dior solisar för några år sen. (9995kr)
  53. Bästa presenten du gett bort till någon? Mig själv måste det vara. Hahahaha! Nej jag vet inte.
  54. När festade du senast? Silviasbröllop. (utan alkohol)
  55. Vad är det bästa du gjort för någon annan? Den är svår, vet ej!
  56. Vilken film såg du senast? Eden lake (igår kväll)
  57. Har du någon tatuering? Nej, men har äntligen hittat lr Sid har har hitta en som jag vill ha. Får se om jag får den av min älskling i 30 års present.
  58. Vilken är din favorit blomma? Är inte mycket för blommor. Har tom haft död på en kaktus.
  59. Vilken bok läste du senast? Kommer inte ihåg, läser inte frivilligt.
  60. Kollar du på nyheterna/rapport? Iblan.
  61. Finns det någon som du aldrig kommer att glömma? Valeria skulle det väl vara.
  62. Har du någon dålig vana? Ja tyvärr-biter på naglarn. USCH!!!! Äckligt jag vet :-(
  63. Vem kommer du att skicka denna listan till? Vet inte får se senare.  

Fick denna listan för ett tag sen via mail hittade den innan när jag gick igenom min inkorg och sorterade lite. Tänkte att jag faktiskat kunde ta och svara på alla dessa frågor o ta med det här då jag nyligen börjat blogga och inte har riktigt skrivit om mig själv vem jag är och så, så tycker jag mycket kom med här.


Kommentarer
Postat av: Ema :)

Haha älskade o läsa denna :-)

2009-06-15 @ 04:10:56
URL: http://emci.blogg.se/
Postat av: dragi

asså d e först nu jag sett alla dina komentarer i min blogg hehe. jag brukar bara kolla d senaste inlägget men nu såg jag även att du komenterat i gamla =) V kommer göras en nyinspelning o ska tydligen komma under 2010 =)



o samlarkorten minns jag att jag även då tyckte dom va skumma,men man tyckte om dom hehe..had ejag haft dom nu hade jag gjort coola tavlor eller nåt av dom =)



fortsätt me din blogg,d e kul o läsa vad ni hittar på. kram

2009-06-15 @ 22:20:26
URL: http://dragi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0