Guldkant på min dag satte min underbara JELENA!

Tack för att du förgyllde min dag! Det var värt att vänta på dig :-) Okey jag är inte den bästa på att hålla kontakten, boka in och hitta på massor heller....... Så det är inte bara du gumman!  Ser fram emot måndag då vi ska ses igen:-)

Det blev 2  latte som slank ner även hos mig med massa socker i så nu e bebben glad, likaså jag :-)
Och det var inte det ända sockret som var i latten utan en massa små kex också. I´m happy!!!! socker kick kan jag säga för hela slanten.


Grabbarna mår bättre nu- nästan bra skulle jag nog vilja tro. Det är bara näsan som rinner lite smått. Så det gjorde nog susen att bara vara hemma idag och ta det lugnt. Deras små kroppar fick ladda om batterierna! Kommer nog att sova riktigt bra när dem väl lagt sig sen. Det blir en senare kväll för dem också idag. Tina och hennes kompis avlöste Jelena. Det blev en och en annan kex och lite saft till det för dem med. Och självklart som alla andra barn så är kaffe ett måste att smaka på. Dem har varit igång hela tiden efter det :-) Dem har verkligen energi! Underhåller tjejerna för fullt inne på deras rum nu. Medans dem gör det så sitter jag här och tar det lite lugnt och förhoppningsvis så blir det lite mat snart också. Sidney är i köket nu och fixar med något gott! Känner doften av kött, mmmmmmmmmm. Är inte hungrig riktigt men jag har alltid plats för mat :-) (inte bara nu när jag är gravid)

Ska smyga in till köket och ta en titt på vad det blir för gott! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0