Fredag idag! :-)

Fredag idag då och helgen börjar! Jipppiii! Men ingen större skillnad för min del. ("ledig hela tiden")
Men idag har det varit en skön förmiddag men mina grabbar hemma. Då Damian hade feber och Colin lagom snorig när jag väckte dem så blev det ingen dagis. Men vi var uppe med tuppen i alla fall :-) Vi steg upp som vanligt vid 07.00 duschade och åt lite frukost. Sen kom dedda (morfar) som fick vara med dem en stund då jag tog hans bil och åkte iväg för att köpa isgall. Det slutade med stor handling-skönt, behöver inte tänka på det under helgen nu.
Och den avfrostade frysen (måndags) såg riktigt tom ut. Men nu ser det bättre ut. Trots att jag lade tillbaka lika mycket som jag tog ut innan jag frostade av den så såg det helt tomt ut. Hade visserligen inte frostat av den på 2 år, sen vi flyttade in. Det var ett helt snö land där inne :-) tror det tog mig 2 timmar att få den helt ren :-( Tur att man inte gör det så ofta!

Försökt mig på att fixa med designen igen under tiden grabbarna sov en stund men förgäves........
Tiden går så fort, de sov  1 timme ungefär-jag fick inget gjort :-(
Men nu sitter de på varsinn sida av mig och kolla på Disney CHANNEL. De är så mysiga när dem är lite små sjuka, lugna och vill bara ta det lugnt som nu. I vanliga fall är det full rulle varenda sekund  :-) DEM ÄR POJKAR!!!! :-)

Men nu ska jag mysa med dem också, och kanske ta lite frukter och skiva ner till oss........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0