Fd. Datarummet :-)

Grabbarna bus tycker det är mycket roligare att var på övervåningen nu när jag fixat i ordning det lite. Vaknade i torsdags tidigt med Sidney. Låg och myste en stund sen skulle han göra sig i ordnig till jobbet. Då jag ockupperat hans bänkpress i han "comand center" datarummet så nöjde han sig med att göra vanlig armhävningar och situps på golvet i sovrummet. Jag tyckte det såg ut som att han gjorde det mycket bra! .-) Så skojade lite med han och sa att du behöver inte ens de där träningsredskapen ju! ;-) Nej sa han bara han fick behålla skivstången så var der ok. Han hann knappt iväg till jobbet då Deda kom och grabbarna och han gick ut å´leka. Jag blev kvar hemma och slängde ut Sidneys grejer och in kom baby grejer och lite annat som grabbarna oxå kan leka med där uppe!

JIIIPPPEIIEE!!!!



Kommentarer
Postat av: Ema

Vilka fina bilder på grabbarna =)

2009-06-22 @ 17:51:57
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0