Cirka 4 veckor kvar nu.

Japp då är det snart dags för bebben o titta ut då-BF 6 juli.
Min Emskling var här igår, hon hade fått order om att ta med sig sin kamera med tanke på att min är inlämnad för lagning :-( Måste ju ha lite foton på den enorma kulan/ enorma mig! Hon fick med mig på ett par då jag fixa i köket med mat o lite små städande. JAPPP det måste fortfarande göras :-( Hade gärna sluppit det även i vanliga fall. Men vem gillar att städa då?! Tror inte jag är den ända som tycker det är tråkigt att det aldrig tar slut-SKITEN!


ENORM JA!


Har tidigare haft lite ångest över att bara vara hemma i min ensamhet men nu så är det bara en vecka kvar för grabbarna på dagis. Så sen kommer ha fullt upp! Men då har ju även tjejernas sommarlov börjat. Dem är så underbara och duktiga dem tar hand om grabbarna och leker med dem. Så jag kommer att ha en massa hjälp av dem. Damian och Colin har inte något emot det, dem tycker det är jätte kul att vara med dem. Det första Damian sa när han vaknade igår var - var är Tina? Var är Gabbi? (kompis till tina) Dem hade varit här på kvällen innan.

 

Tjejerna badade grabbarna efter kvällsmaten och lekte en stund efterråt. Sen blev det film som vi tjejer tyvärr inte orkade se. Dålig var den inte utan en typisk film med superbra handlig men man måste verkligen se, se den. Alltså följa med hela tidaen på vem som är vem, vad, hur och när allt händer.........( Rock´n rolla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0