Smoked, burned aaaaaaaaaaa totalt utbränd

Trodde aldrig orken skulle ta slut, trodde aldrig kroppen skulle kollapssa! Men nu är jag här och jag vet inte hur jag ska förklara känslan hur det känns att vara utbränd. Jag sover inte om nätterna som jag borde. Jag lägger mig helst då barnen lägger sig klockan 19.00. Men även om jag skulle göra det så skulle jag inte känna mig utvilad. En trötthet som inte går att vila bort!!! Jag vaknar flera gånger varje natt, jag drömmer mardrömmar som jag inte kommer ihåg. Vaknar bara med en gropp i magen. En oro som jag inte kan stilla bär jag med mig hela dagarna. Kan somna när som under dagen och inbillar mig själv att jag laddar på med energi genom power naps. Men jag vaknar ännu tröttare och längtar till kvällen hela tiden för att jag ska få "sova". Jag blir stressad av att jag hela tiden tänker jag måste vila, jag måste vila, jag måste vila. Och jaaa det måste jag med stressen över att jag måste och att det inte hjälper hur mycket jag än vilar gör mig tokig! Det finns ju så mycket mer som jag vill göra, som jag borde göra istället. Men här sitter jag och är bränd :-(

Jag vill och jag ska hitta en hållbar livsstil bara jag kommer upp ur groppen som jag fallit i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0