Sliten

Riktigt sliten är jag nu, men jag ska hoppa in i duschen strax. Försöka hinna vila en stund efter också. De små är fortfarande hemma och det verkar inte som att det kommer gå alls denna vecka till dagis.

Herren sa just igår till Donna att det inte blir dagis först nästa vecka för henne och lillen. Jag håller helt med på den biten att det skulle bli sämre igen då dem inte är helt hundra.

Men jag är söndertrasad på riktigt....

Men det e bara imorgon med så bara att hålla ut för sen är alla hemma ett par dagar :-)

Får lite besök redan imorgon från 2 olika håll. SÅ det kommer vara huset full, men förhoppningsvis kommer jag kunna vila lite mer. Medan de andra står för mat och runt om.

Nu blir det till och skvätta lite vatten på mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0