Tid...

Tiden är boven i att bloggen inte blir uppdatera som förut.....
Hinner inte sitta som förut vid datorn i 1-2 timmar varje dag. Lillen sover inte 24-7 längre. Han kräver att bli ompysslad, sysselsatt och gosad med :-)

Finare väder har gjort att jag inte heller vill vara inne om dagarna. Utan jag passar på att ta med mig barnen ut- promenerar och tar en sväng förbi lekparken.

Men idag verkar det bli en inne dag med Damian och Donovan. Verkar kyligt och blåsigt ute :-/

Just nu sysselsätter Damian sig själv och samtidigt undrehåller lilla D :-) SÅ jag har en lite stund över till att knappa lite här.

Det blir en tvätt, städa och fix dag fram tills Ema kommer efter sin massage. Sedan bär det av mor Gina ikväll som har tjejkväll och 20% på hela sortimentet. Smarrig fika kommer vi nog unna ockå :-)

NU ropas det mamma där nere- hej hej på er!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Inte alltid finns för bloggen helt enkelt!

Fika låter gott undra om jag skall lösa det idag kanske?

2011-04-02 @ 13:51:23
URL: http://baralinda.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0