Påminelse/önskemål

Min/våran underbara lilla niece "T" påminde mig om dig min då kära blogg. Hon undrade vad som hänt med dig....
Inget sa jag nog först bara till henne. Men vad har hänt egentligen??? Vet inte hundra varför jag inte besökt dig på ett bra tag kära klotter vägg.

Det har hänt så mycket som inte bara kan klottras ner utan jag måste bearbeta allt innan. Både bra och lite mindre bra.

Min kära familj mår super tack och lov-barnen sover gott just nu allesammans :-) Mannen min han är och tränar. Jag har kört ett 40 min pass Zumba framför tvn :-) jag blir så glad så fort jag sätter på dvd och hör snubbens röst ;-) Och sedan kommer musiken med som får kroppen att röra på sig av sig själv :-) Känner inte av att jag stått och skakat rumpa i 40 min-hoppas det ger resultat.

Jag ska försöka köra ett pass om dagen. Men det kommer inte bli det "långa" 40min passet varje dag. Kanske får varva med 20 minuters ibland.

Idag har jag varit duktig! Gick runt båda sjöarna med lillen och lillan i vagnen och till sällskap hade vi även Auntie "S". Plus att jag nu körde Zumban :-)

Det jobbiga är dock att jag inte ser någon skillnad. Alltså ingen som helst!!! :-( Men jag ska fortsätta-får kanske öka på också på något sätt.

Så nu "T" en liten uppdate! Ska försöka hålla orden kommande. Så jag kan förjylla dina raster ;-)

Kommentarer
Postat av: "T"

rast nu! den gamla vanan är återupptagen ;) har också testat zumba, det är skiitkul men jag ser inte heller någon skillnad asså :/ tråkigt, men vem har något emot att stå och skaka rumpan för sig själv?! :D

2011-03-29 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0