Sommaren över

Jaaaa sommaren verkar vara över på riktigt nu. Även JAG har köpt mig ett 20 motions kort på rosenlund så det kan bara betyda att vi går mot höst och vinter. De flesta rör sig mycket mer utomhus eller låter kroppen oxå ha semeter under sommare. Jag valde som sagt rosenlundsbadet. Nära och bra om jag vill gå upp istället för att ta bilen. Men det är smidigt med parkering med där upp och kostar inte skjortan som i resten av stan hör. En femma i timmen bara! LIKE!

Skonsam träning, plus att man anväder hela kroppen! Sen är det så kul med vatten tycker jag!

Körde lite lugnare igår då jag hade trevligt sällskap av A. Passade perfekt att ta det lite lugnt första gången efter 2-3 månaders uppehåll. Men idag när jag vaknade så kände jag sådat sug att köra slut på mig totalt så det fick bli en tur upp idag med efter att mamma hälsat på en stud. Det blev ett par varv/längder på en timme!
Nu känner jag mig helt mörbultat. Som att någon boxat mig i magen. Jag är ju ingen firre i vattnet men jag trvis  där som fisken. Ser nog rätt roligt ut när jag simmar, jag formar nästan ett U med ryggen:-/ Tror att min konstiga hållning i vattnet gör så jag spänner magmusklerna hela tiden o det känns nu!

Denna veckan börjar även kidsen på dagis igen efter ett lågt sommarlov. det ska bli så kul för dem och lite skönt för mig. Sid var hemma i hela 2 månader och det var fantastisk att få vara allihoppa hemma sammtidigt. Men han började jobba 1 augusti o sedan dess fram till nu har jag tampats med hela ligan. Det har busats, bråkats och tjivats till max känns det som. Vi har haft massa regn dagar som gjort att vi varit inne en hel del så det har berott på det.

Nu är det full rulle på dem här igen, de rusar fram o tillbaka i hallen. Snart så kommer någon krocka med någon och det kommer tjuras..... :-) Men de lyssnar aldrig när man säger det till de så det är bara att finnas där när det händer och trösta om det behövs :-)

Lika bra att jag parkerar i hallen med dem!

Kommentarer
Postat av: ardiana

oh my god vad duktig du är, satt och funderade på att följa med dig, nu när jag läste inlägget blev så jävla sugen och jag behöver någon som kan pusha mig för jag är så jävla seg när det gäller träning :( tappar suget lätt. plus så behöver jag fan träna på simningen var hur länge sen som helst jag simmade undrar om jag ens kan det :P

2011-09-05 @ 22:28:46
URL: http://ardiana.blogg.se/
Postat av: ardiana

jag kommer gärna ska kolla vad det kostar vet inte säkert om jag har råd nu denna månaden då jag är arbetslös och vi lever på semirs lilla lön. men jag ska kolla och så fort jag har råd så ska jag hänga på. vill verkligen bli platt i magen :P

2011-09-06 @ 22:04:31
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0