36 minuter senare....

Tog oss ut hela familjen till kålgårdsparken. Vi kom ju så klart då Kattis sa att vi skulle komma-senare än vi sagt som vanligt :-) De e vi i ett nötskal tyvärr :-/ Hihhiii! Får skylla på att vi går efter afrikansk tid :-) Men vi hade en kanon dag ute i parken allihop. Barnen fick verkligen leka av sig medan vi vuxna turades om att jogga runt rockan :-) Killarna vart iväg först, de var duktiga. 22 minuter senare var de tillbaka. Och jag tänkte shiiit hur ska det här gå när jag o L ska iväg. Trodde verkligen att det skulle ta typ en timme att jag inte alls skulle palla med eller att vi skulle fuska oss över bryggan till och med. Men vi var oxå duktiga tycker jag! Vi for iväg  i värsta farten direkt-blev mer intervaller för oss. Men 36 minuter senare var vi tillbaka med :-)

Vi kom hem jag o L fixa kycling-pasta. åt oss propp mätta. släppte av L hemma hos henne. Kom hem fixa de mista i säng. Lite mys med älsklingen hann jag med också innan det var dags för stora pojkarna att hoppa i badkaret igen. De hade fullt med sand i håret, som klibbat fast sig i gelet :-/

NU sover de allihop och snart blir det vuxen mys med gott o film i roligt sällskap :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0