Fsk personal :-)

Hej ______! Som ni kanske anat, förstått så har vi nu i tisdags fått en lite pojk. Så det är därför barnen blev hemma. Har hela tiden sagt att vi måste ringa och meddela er så ni inte undrar. Men hela tiden glömt av det. Så passar på här nu. Hoppas att det är okey att jag gör det :-)

Grattis branka, har sett, men tänkte att du skulle få berätta själv, jag ville inte bli den som berättar på jobbet att ni fått ett älsklingsbarn till, men om du vill så gör jag det. Har allt gått bra? :-)

Det är helt okey med oss att du gör det :-)

Tack för förtroendet, jag berättar gärna:)
Donovan är ju ett jättefint namn, passar så bra ihop med de övriga, är grabbarna stolta nu, och vad säger donna

Tack. Pojkarna är helt tokiga i honom, han är som en spådom på de :-) O lillan hon bara njuter hon med när hon ser honom.
Hon kommer o klappar o går en runda presic som vanligt :-)
Kommer o kikar till oss!

Vad roligt, jag önskar att ni ska få njuta hela familjen och glädjas åt den lille guldklimpen

Tack!

Hälsa den stolte fadern och de goa storasyskonen, välkomna tillbaka till oss sen när ni känner er redo.

Tack, det ska jag göra! Vi kommer ev in någon dag nästa vecka o kikar in bara :-)
Men kommer ringa innan i så fall.

Ja, gör det, ni är så välkomna, det är så roligt att ni tycker om att ha många barn, mestadels tycker jag att familjer klagar mycket över hur jobbigt det är med barn så det är extra roligt att se er och glädjen över era barn, nu ska jag förhöra min ___ årga tjej på spanska glosor, ha de så gott:)

:-)

Ha det bra du med :-)

tack, tack


Jag har haft tur eller om det bara är vi som är som vi är. Har underbar Fsk peronal på alla 3 barnens fsk. Har svårt att tro att man inte kan komma överrens med någon av de. Men det finns nog de som inte gör. Det finns det alltid. Men detta var en av konversationerna jag hade med en ur den stora fsk personal skaran :-) Men tycker alla är lika underbara! Ville bara dela med mig! Hoppas att det finns fler med samman uppfattning vad de gäller fsk- personalen :-) För det betyder mycket! De får ansvaret över det mest värdefulla som vi har :-)

Ha en bra lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0