14:e verkar bli dagen.......

Andra septemer gick - hade inte haft något emot att dela dag som ett av våra underverk, elfte september gick- hade inte då heller något emot att få på den dagen då vår generation i alla fall förknippar med något hemsk, men även den dagen då min mormor föddes. Trettonde kom till och med och det ända som rörde sig i mitt huvud då var Neeeejjjj, Neeeejjj, Nej inte idag - vill inte att mitt lilla underverk någonsin ska behöva fira sin födelsedag på en "FREDAG DEN TRETTONDE!!!". Dagen gick och midnatt intog............... Pusta ut och nästan redo :-/

Hur kan man vara redo!? Kan man verkligen bli redo, förberred till hundra? NEJJJJJ!!!
Måste verkligen ta det som det kommer och ta en värk i taget....

Så nu kämpar jag på då :-) Och gör mitt bästa!

Inte presic någon ångerrätt, kan inte bara säga att jag vill inte vara med längre. Jag har gjort mitt nu får någon ta över för jag vill verkligen inte, är inte beredd på smärtan alls!!!

FÖR ONT GÖR DET SOM.......

In och duscha sedan åker Tensen på, verkar gå snabbt det här.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0