11:e var det då......

Jaha här sitter jag och kan inte riktigt somna om. Inte mycket som händer :-/
Idag är dagen för bf :-) Vi får väl se om det hinner titta ut en liten under de närmaste 18 timmarna då :-)
Vaknade först vid 3-4 tiden av att min älskling inte låg brevid mig längre?????
Vi som hade somnat så mysigt brevid varandra utan mina barriär rev av kuddar och täcken mellam oss. Som jag haft upp ett tag nu för att kunna sova utan att känna som att jag ska välta över :-)
Men snart hoppas jag på att jag slipper det och att det är en liten bebis som ligger där istället som vi sniffar på.

hmmm men varför kan jag inte somna om då? Jooooo, fick en föraning till värk som har fått mig att hoppas så mycket att jag blev så pigg och  var bara tvungen att stiga upp. Men som sagt bara en föraning, så det är inget som verkligen är på g ännu.

Älsklingen fösökte lägga sig o sova strax innan jag beslöt mig för att stiga upp men han gav jusdt upp han med. Han traskade ner istället för att ligga o vrida sig i sängen. Ska nog ta mig ner också och äta något, känner mig hungrig som vanligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0