- 10 och lite till.......

I tisdags stod vågen på ganska exakt 68.8kg. Lite mer än 10kg mindre en vecka efter förlossningen :-) Jiipppeee!
För en lite stund sedan ställde jag mig på den igen för att det faktiskt kändes som att jag gått ner något ytterligare. Känslan var inte helt fel :-) Vågen visade 67.6kg :-) Riktigt kul att det fortfarande går neråt utan att jag rört på mig något speciellt. Visst lillen, fostevattnen och moderkakan vägde en del. Men de kilona försvann ju direkt och det kan ha varit ca 5kg totalt bara inte mer. Så resterande 5 och lite till är övervikt som försvunnint :-)
Kan ju hoppas att de 15 till som jag vill ner försvinner lika fort!

Idag tog jag för första gången en promenad med de två minstingarna :-) Så kul! Gissa om jag gick men huvudet högt av stolthet ;-) Kan man vara mer stolt över något annat än sina barn? NEJ!!!
Gick genom stan med det bredaste leendet medan solen sken på oss. Fick njuta av 17 grader och underbara kids.
Gick bort till rådhuset och tillbaka, tog cirka en timme. Det var precis lagom!



Det är mycket mage kvar och endel armar tycker jag. Jag bjuder på denna bild som är tagen idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0