Stormvindar, vatten och Vättern!

Juust kommit till ro efter att fått iväg Stora D, Mr C och lilla D till dagis och en promenad längs stranden :-)
Japp det blåste på ordntligt gjorde det Våäda upp på land! Som tur så blåste det bara från sidan på mig och lillen som låg nerbäddad i vagen. Han hade det varmar där inne än hemma :-)

Så skönt att röra på mig.ÄNTLIGEN! Har jag fått tummarna ur lite i alla fall. Igår var det nästan samma sträcka med. Trodde att jag inte skulle kunna röra en fena idag då jag hade på mig vikter runt vristerna igår. Men inga känningar alls i musklerna. Så vädret hindade inte mig i morse. Med en på matat bebis och klädd som en michelin gubbe vandrade vi på :-)

Blir kanske sväng senare sen med! :-)

KILONA måste bort nu! Vill inte se dem mer!

Ska även kolla upp det nya tränings stället som öppnade igår. Kolla om de har mamma-baby pass :-) Vet att de har ZUMBA som jag e sjukt sugen på! Finns inte bättre träning än då man får skaka rumpan och vicks på höfterna till bästa musiken :-)

Som avkoppling blev det ett varmt och mysigt bad tillsammans med lillen :-) Han ÄLSKAR att bada!

Nu så ska jag kika vad som finns att ätas och sedan blir det vila en stund innan det är dags att hämtas från dagis.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0