Stefan Liv

Tidigare var Jnytt.se nummer ett på dagordningen efter Fejjan. Men nu har det första jag loggat in på varit min blogg för att se efter om jag har några kul kommentarer. Men idag tänkte jag att sjutton också jag har ingen koll på vad som händer i Jönköping längre. Läste lite om polisens insattser för veckan som kommer, lite annat och så.

Ser då något intressant en blogg kan ni tänka er :-) Ingen mindre än Stefan Liv som bloggar på J.nytts blogg portal. Lite kul att läsa vad en "polare" från parrallel klassen ifrån gymnasiet har för sig. En kille som var blyger, tyst och frånvarande ganska myket under skol tiden. Men ändock så poppis ;-)

Mycket riktigt var det hockey, hockey och lite mer hockey som han skriver om från Sibirien. Inte märkligt alls då han är en av det bästa målvakterna HV71 haft. Som nu lirar i Sibirien.

Men jag ger det en chans och skrollar vidare, skummar igen och kommer till en mycket fint inlägg. Han berättar hur Peter Culha en fantastik männinska som lämnade jord livet allt för tidigt. En person som berört varje barn, ungdom och vuxen på ett minnes värt sätt.

Håller helt med Stefan att den STORA årliga inomhus turneringen runt jule tider ska tillägnas Peter. Finns ingen bättre person eller ändamål att tillägna åt.

Himlen har fått en underbar ÄNGEL-vila i frid Peter Culha ;,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0