LOVE handles

Har träningsvärk efter gårdagens promenad. Men bara i kärleks handtagen :-) Så idag tog jag en tur till solarieöarna istället :-) Jag måste ha vickat på höfterna till raggaton-el disco musiken ordentligt utan att tänkt på det. Heehehheh! Ska nog gå till samma musik flera gånger :-) Det är ju just runt midjan jag vill ha resultat. Benen är ok, rumpan är jag nöjd med, armarna behöver slimas lite bara, men just magen behöver jag jobba med mer.

Snart kommer mamma och då blir det massa tjöt :-) Hon kommer för barnens skull men jag tycker det är kul att få tjata av mig lite med henne med :-)

Det finns ingen annan som kan förstå en som ens mor gör. Nackdelen är att min oxå kan missförstå en lika bra med :-/ Men har nog inte hänt ännu sedan hon kom tillbaka i våra liv. Får jobba på att det inte blir så heller. Bara dumt och onödigt.

Vi pratade om något här om dagen och jag kunde se att hon dålde just en detalj om det vi pratade om och jag sa direkt till henne att det syns att hon ljuger. Men just den detaljen ville jag inte vet ändå. Bäst jag inte vet just det! Kunde även känna att hon kände hur det var med mig fast jag sa att allt var tipp topp. Just dagen innan hade jag och Sid tjaffsat lite och jag blir alltid så nere då. Även om det inte är något stort så drar det ner mitt humör otroligt mycket. Och det tror jag hon kunde se på mig :-( Hatar att det syns så väl just i hennes ögon :-( Vill inte att hon ska beskymra sig i onödan.

Och neeeeej hon läser inte här så, hon kommer inte se att jag skrivit just detta nu.

Jag har funderat på att visa henne min blogg och låta henne ta del av den. Men jag vet inte riktigt......De e ju inte så att jag döljer något för just henne, men då skulle vi inte ha lika mycket att babbla om när hon kommer.

Har en liten som vrålar efter mat nu och snart kommer mamma så nu drar jag............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0