Ikväll så gäller det ;-)

Inte velat sitta vid datorn alls idag-bara tagit det lugnt tills nu. Haft mor på besök en stund med och tjatat av oss. Vi har alltid massor att prata om. Pojkarna har fått spela xbox och lillan har varit på dagis :-)

Ikväll ska vi iväg och göra något som jag inte gjort med Sid på 8 år tror jag. Får se om jag orkar skriva efter det då det tar på krafterna rejält :-) Sist vi försökte blev jag minst sagt en tjur kärring och ville inte vara med :-( Nu undrar ni vad det är vi ska göra en tisdag kväll :-) Det berättar jag efteråt. Avvaktar - vill veta hur det gått innan jag berättar. Om jag berättar.....hiihhiihihi

Nu blir det mat. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0