Hur många lagar mat nu?

Våra grannar måste tänka att jag e galen som står med en bebis i bärsele nu och lagar mat. De har nog vant sig att se mig så här dags i köket med huvudet in stoppat i kylen. Men att jag lagar mat såhär sent + en hängandes bebis i selen :-/

Hoppas de förstår att jag inte e galen bara tänker framåt :-)

Det är så att grannarna som bor till väntser om oss (3 lägenheter) måste passera vårat köks fönster. Så de ser allt som händer där! Vissa av grannarna hälsar alltid oavsett hur många gånger dem går förbi från morgon till natt- läs dygn. Sen har vi de grannar som man nästan måste dra en hälsning ur. Typ ställa sig i fönstret som en apa och vinka som en tok. De är väl lite blyga än. Flyttade in i somras/tidig höst. Även unga så det kan vara det också. Vet inte riktigt men trevliga verkar dem vara :-) Och i den lägenheten närmast oss har vi Fd Jkpg bor som bott i stockholm och nu hamnat intill oss. Super trevliga! Hälsar alltid när de inte verkar vara allt för stressade :-)


Nu så ska jag natta lillenmannen. Chilli con carnen puttrar och riset är i ugnen :-)

TREVLIG FORTSATT KVÄLL PÅ ER ALLIHOP!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättekul att du vill vara med och tävla! titta in på bloggen senare i veckan och se om just du vunnit^^ kram

2010-11-09 @ 22:14:18
URL: http://ejdestig.blogg.se/
Postat av: Angela

Vad duktig du är gumman! Då brinner man verkligen för att laga mat eller för att planera vardagen om man lagar mat så sent - det är ju toppen!



Tack för det fina du skrev om min blogg och för att du länkar!



stor KRAM från Angela

2010-11-10 @ 08:35:26
URL: http://blogg.amelia.se/angelaslista
Postat av: Linda

Ja du vissa människor bara är som dom är. Har en granne som kollar ner i golvet så fort man närmar sig. Så trist att jag spyr. Jag är en sån där pratglad god granne som alla gillar. Men inte hon inte. Hennes förlust inte min :)



Hoppas du får en bra dag nu!

2010-11-10 @ 12:28:44
URL: http://www.linda.mustica.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0