90........minuter

Tillbaka just från min 90 minutare :-) Lillemannen sover fortfarande! KANON! Och de 3 resterande i barnaskara leker i så fint där nere :-) UNDERBART!

Funderar på ooom jag ska försöka mig på några situps också nu.....hmmmmm???? Jag behöver stärka bålen och ryggen. Skulle behöva lite mer muskler där runt om :-) Det är tuft med en liten som jag gärna bär runt på hela tiden då han inte sover. Kan känna hur det värker efter ett tag :-/ Så lite mer styrka i mage, rygg och även axlar på beställning :-)

Till alla er som följer mig och mina 90 minutare - bli inte förvänade om jag får mig en dipp och inte orkar ta mig ut på de mer. Men ska verkligen göra allt för att gå ut så ofta som möjlig. Gärna varje dag!

Det är verkligen så skönt att komma hem efter att varit i väg så pass "länge" :-) Barnen springer allihop till mig och ska kramas, pussas och hoppa på mig :-) LYCKA!!!

Inte bryr dem sig om att jag är helt svettig heller :-P

Men nu får det bli en snabbis in och kasta lite vatten på mig allt, så jag kan gå ner och mysa mer resten av familjen :-)

HEJ SVEJS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0