SOMMAR & FIFA WORLD CUP

 
Hade tyckt att det var roligare om jag hade kunnat skriva-sommar, sol bad som rubrik men nu får det istället bli  sommar & world cup! Så att det regnar just nu gör mig inte så mycket. Detso fler anledningar eller ursäkter att bara vara hemma och följa vm helt o hållet typ. Inte för att jag egentligen bryr mig super mycket men väl inne i en match så kan man tro att jag verkligen hejjar på ett av lagen as mycket. Lever verkligen in mig i matchen :-) hahahhahahah
Hoppas att det är ett "riktigt" Afrikanskt lag som tar hem segern i alla fall. Med riktigt menar jag inte typ Algeriet. Ser inte de som "riktiga afrikaner men det kanske bara är jag som tänker så. Afrika förtjänar verkligen en sådan stor seger. Det skulle sätta de på kartan på ett helt annat sätt. Just nu spelar Englan och USA, inte speciellt intresserad kan jag inte säga just nu. Roligare att kolla då det verkligen är ett Afrikaskt lag som spelar. Men jag hoppas England vinner, just nu står det 1-0 till Eng :-)

Ska väl ta o kika lite i alla fall nu och passa på att mummsa i mig lite vattenmelon samtidigt.
Grabbbarna BUS har deckat i soffan, så får bli att vi lägger dem i halvleks pausen :-)
Återkommer förmodligen med fler inlägg om just fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0