Sömnlös med bakis känsla :-/


Blev inte mycket till sömn inte. Efter att jag stängt ner datorn och lagt mig, smsade Sid presic att de skulle börja åka hemåt snart. Jag låg å vred och vände på mig, kunde inte somna alls. Just som jag börja slummra så messade han igen ca en och en halv timme senare efter att de börjat åka. De var framme - han undrade om jag ville komma ner och köra hem bilen från Österängen. Men efter min oroliga mage och ingen sömn gjorde att jag avstod. Det snurrade i huvudet lite lagom och magen var knas fortfarande. Trodde att det skulle släppa när han väl var hemma men icke. Fortfarande är magen lite orolig. Ska ta mig ork att koka havre gröt.Iinte för att det tar tid men jag känner mig orkeslös, matt och über trött.

Ute är det riktigt hett idag med. Tror dock inte att varken jag eller Sid orkar hitta på något speciellt. Men hulliganerna och terroristen är i full gång.

NU vill mina ha gröt också så ska ta mig till spisen och koka den.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0