Sen kväll...........

Branka Draguljevic Käka pyttipanna med ägg och bröd till nu :-) Sen ska jag steka pannkakor :-) Hmmmmm neeeee ingen vampyr än men nästan :-/ Blodsugarbiten kan jag nog bocka av dock :-)

Branka Draguljevic
Branka Draguljevic
Ufffft, propp mätt nu :-/ Övermätt verkligen :-/ Orkar knappt fixa pannkakorna nu :-( Visste att jag borde gjort det först o sedan ätit maten. Nu ligger maten i magen o tynger ner mig oxå :-) Men, men måste steka dem nu annars åker smeten i vasken :-.( inte så bra att låta den stå över natten skulle jag inte tro..... :-/ Hinner nog bli klar innan vampyr dags :-) hahhahahahahah
about an hour ago · ·
Branka Draguljevic
Branka Draguljevic
hmmmm, 20 minuter senare o endast en lyckad pannkaka :-(
3 eller 4 slänngda! OOOOPS!!! Var ingen bra ide alls att ställa sig o fixa pannkakor så här sent......

Ska göra ett nytt försök med en annan stekpanna nu.....
55 minutes ago · ·
Filip Kristensen
Filip Kristensen
mmmmmmmmmmmmmmmmmm.......... nu ja ble hungrig :P
33 minutes ago · ·
Branka Draguljevic
Branka Draguljevic
Hade kunnat komma över o käka..... finns massor nu o ingen som verkar intresserad av dem här hemma, i alla fall inte nu :-/
Blev just färdig med den sista! :-)
13 minutes ago · ·
Branka Draguljevic
Branka Draguljevic
Var nära att ge upp efter att ha misslyckats med ytterliggare 2 till efter de 4 första som jag fick slänga. Men blev nog ett tjugotal som e super BRA & GODA :-) Ska aldrig mer ställa mig och ge mig in på pannkakor på allt för full mage i dubbel bemärkelse, ömma ben & fötter, ont i ryggen och trött som en stock.....

Kanske inte lika farligt som om att jag hade satt mig bakom ratten för att köra en sträcka på 2 timmar. För de första 30 minuterna var katastrofala :-) Så fråga e hur långt jag i så fall hade kommit :-/
3 minutes ago · ·


Detta är vad jag har pysslat med :-) FACE BOOK & av min status där så vet man även hur det gått :-) hahahahha

Tiden för detta stämmer inte hundra med detta inlägget men det är kanske 10-15 minuter som skiljer åt från verkligheten. Då det tog mig en liten stund från att jag kopiera till att få till det att se "bra ut", läsbart i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0