Lördag natt har det hunnit bli =)


Och här sitter jag nu efter att har förberätt mer eller mindre allt som vi ska ta med oss imorgon på vår lilla badpicknik. Vi får se vart det bär av men det blir inte långt. Antingen Åsasjön eller Axamo. Kikade just in på Jkpg turism sida för att kolla vilket som är mest rekomenderat och som jag tycker så faller just axamobadet mig mer i smaken. Det var evigheter sen både jag och Sid var på någon av dessa två platser. Tror jag var vid axamo senast när Damian var nyfödd. Sid kommer knappt ihåg om det kan ha varit med skola som han var vid någon av dem. Och det är lite mer än 10 År nu typ :-/

Men allt är så gott som klart i alla fall. det ända vi behöver göra när vi stigit upp allihop är att stoppa i oss lite frulle och åka direkt efter det :-)

Jag har fixat:

* Lagt fram frukt och snacks.

* Blandat saft och lagt in i frysen.

* Fixat köttbulle mackor, slagit in dem en och en i plastfolié.

* Även gjort kall pasta sallad med kyckling.

* Skurit upp gurk stavar.

* Plockat fram killarnas badbyxor, badleksaker och badhandukar. (Så de är helt klara.)

* Även ställt fram filt och handuks väskan.

* Gjorde " Tosca Annanas" som vi ska äta strax. Som varulvar mitt i natten!

* Innan allt detta var jag och Sid óch handlade allt också.

Jag tycker i alla fall att jag varit super duktig och att jag förtjänar att få koppla av helt och hållet imorgon och bara få njuta av allt. Inte ens lufta ett finger ;-)

Vi får se när vi väl kommer upp imorgon å'  kommer iväg. Kan hoppas på att få sova ut lite.  Kanske till 11 i alla fall. Det borde räcka för alla. Det är bara lillan som kanske vaknar tidigare, då hon är den ända som sover i huset. Killarna är uppe och kollar på film med tjejerna och sid. Jag lär stupa som en skjuten soldat bara jag tar mig upp till sängen.

Ska nu äta lite utav mina härliga annanas ringar, fullt övertäckta av mandel geggamojs :-)

NATTI NATT, ZzzzzzzzzzzZzzzzzzzzZzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0