Ärenden, att göra listor & fototagning på dagens agenda.

Började morgonen med att betala räkningar, fixa till mina bank sidor och sortera lite papper. Snart ska jag ner en sväng till F-kassan med då det antagligen inte fanns dagar kvar för mig att ta ut med Damian så det har blivit några slantar mindre på dagens utbetalning :-( Suck! anmälde och begärde via nätet men där framgick inte att det inte fanns dagar för honom som jag kunde ta ut så antog att jag inte behövde göra mer. Men det verkar som att Sid måste skriva över dagar tillbaka till mig. För dagar finns kvar men de står nog alla på Sid. Så en tur till F-kassan blir det efter inlägget. Går nog snabbast så än att försöka ringa och höra först om det är det eller om det är något annat som tagit tid i just det ärendet. Ska även posta ett brev på vägen till trygghansa angående barnförsäkringarna. Sedan blir det direkt hem och skriva ner allt som ska göras och fixas. Sedan ska det tas en del foton på saker och ting. Kommer då att finns en stund i källare och rota.

Men nu ska jag bara dra på mig något snabbt och åka iväg så jag får det överstökat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0