Höjdrädd/Helikopter Morsa?

Hjälp vet inte vad det tagit åt mig, satt ute på balkongn med barnen innan en stund i den varma härliga solen. Men njut nix vad e det:-/ Varje lite rörelse barnen gjorde, gjorde så det vände sig i magen hela tiden :-/ USCH!!!     Kan fortfarande känna av det fast vi nu kommit in och sitter i soffan. Har som en klump i magen av oro....
Har aldrig haft höjdskräck tidigare, men det kan man säker utväckla som allt annat.
Kunde inte njuta alls....................

Får passa på att sitta där när killarna är på dagis nästa vecka och lillan sover middag.
Så hoppas på lika fint väder som det är idag!

För denna veckan har jag inte varit still en enda stund. Har fixat och donat hela veckan i stort sett.
Har grov svabbat golvet i köket o hallen. Som Sid sa jag använde Klorin men lite vatten inte tvärtom. Hihhihihihhi :-) Men ska det vara så ska det vara!
Har klätt om sittdynorna på köksstolarna. Handlade in tyget på IKEA så klart, för knappt 60kr till alla 6 stolarna. Mycket nöjd med det!
Sofföverdragen blev äntligen rena också, gardinerna likaså.
Fixade till sladd härvan i hörnet vid fönstret, Äntligen!
Putsat fönstrena i vardagrummet och köket.
Under hela tiden har jag haft tvätt i maskinen utöver gardiner och sofföverdragen alltså.
Maskinen är igång även nu........

Har även hunnit med lite bus och mys med Donna :-) Killarna har varit på dagis.
Jag och Donna har tagit en liten promenad både tisdag och onsdag innan vi hämtat upp killarna vid 14.00.

Så ja, jag tycker jag varit riktigt duktig denna veckan!!!

Jag är ju gravid också, och bara det är ett heltids jobb Juuuuuh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0