Vad vill jag ägna mig åt framöver?

Jag drömmer i smyg om att bli så känd på något sätt att alla vill följa min blogg och att vi kan leva endast på att jag bloggar. Att alla vill ha något med min blogg att gör så som visa sin reklam osv. Men det är som sagt smyg drömmar, som ni nu fått veta så de är inte hemligt längre :-)

Jag/vi vill ha en stor familj med fler barn. Så jag vill ägna mig åt att skapa den familj vi vill ha först sen eller under tiden vill jag syssla med något som får människor att må bättre både fysiskt och psykiskt. Har varit inne på att bli massör/massageterapeut. Det kommer leda dit tror jag så småning om. Det är ett tag i "skolbänken" som krävs och en lite slant. Men det ska gå!

Just nu är jag heltids föräldrar ledig med vad allt det innebär och trivs som fisken i vattnet med det. Har minst ett år till att se fram emot att få vara hemma med barn. Det är alltid full upp och jag vet vad som väntar framöver :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0