Vad ser jag fram emot när jag vaknar på morgonen?

Jag ser fram emot att få mysa med min minsting, att få komma ner och väcka mina andra två pojkar. Att få höra deras små röster säga god morgon mamma :-) Gå in till rummet hos min lilla prinsessa som alltid möter mig med det största leendet :-) Dessa 4 underverk får mig att se fram emot dagen! Det är inte alltid lätt och rullar inte på en räls, men dem får mig att vilja gå upp på morgonen. Mina barn är mitt liv! Utan deras kärlek hade jag inte varit den fantastiska människa jag känner mig vara. Det är dem som fyller mig till bredden med kärlek. Deras kärlek ger mig energi att orka leva, att vilja lev.

Livet med mina barn är ständigt äventyr. Som tur så utvecklas jag med dem hela tiden.

Jag ser fram emot de små, små sakerna som att ta en dusch utan att behöva oroa mig för att vattnet ska bli kallt eller ta slut. Inte en självklarhet för alla att kunna göra det. Det är en fantastisk upplevelse-egen tid bara så där :-) De 5minuterna  de tar är värdefulla!

Just nu så är det just det här som jag varje morgon ser fram emot. Men det kommer kanske ändras något med tiden och det är just som det ska vara då. Man utvecklas och förändras hela tiden! En röd tråd kommer alltid att finns tror/vet jag. För mina barn har jag för alltid och det kan ingen/inget ta ifrån mig - att jag kommer se fram emot att få se dem växa och utvecklas.

Tittar just på min stora grabb-han märker inget, han är fullt inne i att kika på tecknat på tv. Men han fyller mig med en så underbar känsla när jag smyg tittar på honom :-) DET ÄR KÄRLEK!

Deras små röster är det ända jag hör när de kommenterar de som jag inte uppfattar alls från tv. För det är bara dessa små röster som går igenom till mitt hjärta.

MAMMA ÄLSKAR ER MINA ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0