Tänker tillbaka 2 månader

Slog mig just att det är exakt 2 månader sedan jag satt och fasade för att det inte skulle hinna bli den 14:e september och att mina värkar skulle starta. Det var runt 21 tiden som jag även då satt med datorn i knät och slog just på september den 13:e och såg att om Donovan skulle fötts då att han skulle få fira sin 3:e födelsedag på en FREDAG DEN 13:E!

Men jag ladde med annanas för att efter tolv slaget så fick det gärna komma igång :-)
EN färdkäpp senare smällde jag i mig annanasen och satt och hoppades innerligt att äntligen få hålla min lilla krabat.

VI lade oss båda två efter det, men jag kunde ju inte somna. Jag kände på mig att det skulle bli den natten :-) Med Ema på msn konstaterade jag att det verkligen var dags runt 01.30 för då började verkarna. Satt och chatta med henne och tog det lugnt. Jag lät Sidney sova vidare ett tag. Trodde aldrig att det inte skulle ta mer än 3 timmar från första värken till att han låg i min famn.

Vi kom in till förlossningen och blev inskrivna 03.59 exakt. 04.40 var jag redan färdig och redo med armarna i vädret för att ta min grabb intill mig :-)

Det finns ingen underbarare känsla än denna! Att få det lilla livet i famnen och äntligen kunna gosa, lukta, känna och stirra sig blind på.

Här bara 4 dagar gammal ♥


REN LYCKA VARJE GÅNG!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack så mycket. =) Allt bra? =) kram

2010-11-14 @ 10:14:19
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0