Att verksälla en tanke....

Har nu i alla fall skapat egna under mappar (kategorier) till kidsen. En var till var och en som vi kan skriva om alla deras galenskaper, framsteg och speciella händelser. Tanke slog mig när Sidney kom med idén om att föra "dagbok". Att vi skulle ha en liten bok till var och en som vi kunde skriva i varje dag eller då de gör något kul och minnesvärt. Allt är minnesvärt men det där lilla extra. Som dem sen kan få när dem blir stora. Så jag tog med mig den tanken hit, så får vi se hur mycket som kommer att noteras här. Här kan alla som vill följa med under resans gång och så kan jag skriva ut texterna och göra som en liten bok till de senare :-) Får väl se hur vi löser det med att föra in inläggen osv. Sidney var väl inte jätte sugen på min idé men det beror nog mest på att de är "min" blogg. Men det skulle vara super kul om vi båda skrev i den och att vi gjorde den till våran gemensamma. Inte bara ha den som min egna klagomur. Något som vi har tillsammans utöver allt annat då som vi redan har. Det blir aldrig för mycket tillsammans enligt mig i alla fall :-)

Det blev en tanke i tanken nu :-) hihihihihih

Hur ska jag få med honom på detta då???? NÅGON????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0