Toni och Tania är här :-)


Tjejerna kom igår kväll och ska vara här till onsadag är det sagt.
Vi får se vad vi hittar på under tiden de är här. Eller om vi bara tar det lugnt och njuter alla tillsammans med någon lite picknik osv. Mat och gott sällskap är alltid roligast. Man behöver inte mycket mer än så :-)

Morgonen flöt på någorlunda som vanligt med lite små gnäll från Herr D vid frukosten men inget som hör till ovanligheterna. Sid åkte iväg till sin match och vi skulle iväg till parken (Kålgården). Då jag inte orkar eller kan utan bilen ta mig mycket längre. Så fick det bli parken vi skulle utfroska allihop. Plus att det inte är riktigt sol o bad vid vättern väder. Varmt är det men det där lilla extra solskenet infinner sig inte riktigt.

Strax innan vi ska börja ta på oss skor å så, så kommer jag på att vi har vagnen i bilen :-(

GHHHAAAAAAAAA!!!

Så typiskt....

Ringde och ringde till Sid för att se om han har möjlighet att svänga förbi hem med den innan matchen men fick först inte tag i honom. Inte lätt att ta samtal mitt i match upplägget kanske. Han ringde upp så snart han kunde men tyvärr så fanns det inte tid för honom att ta en extra sväng hem. Tjejerna vart snälla och kunde gå med killarna själva och låta killarna leka av sig.

Så istället sitter jag här nu och har lite egentid. Donna ligger i sin säng och vilar.
Så helt tokigt blev det ändå inte :-) Jag får ta mig en sväng senare och kanske tom ta en fika på stan eller annat mysigt. Det är fotboll som gäller hela dagen i stort sett här hemma, så inget dem kommer sakna mig för direkt om jag går iväg. Sid kommer hem från sin match runt fyra tiden. Så då får vi se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0