Tjej kväll i kväll :-)

Sitter och väntar bara på att klockan ska ticka iväg mot 20.00 tiden :-) Eller i alla fall närma sig 18 tiden, så jag börjar "fixa" mig lite inför kvällens sena tjej  fika :-) Så kul att komma iväg själv utan barn och få träffa goa tjejer att chitt-chatta med ända in på " NATTEN ".
Annars händer det inte mycket idag alls......

Vi tog oss upp hyfsat sent idag. Åt typ frukost vid sen lunch tid. Underbart att inte ha tider att passa, måsten att göra och så.

Igår kom "syskonen" som Sid kallar dem. (Jasa & Dragisa) Denna gången var de faktisk hos oss/ med oss längre än vanligt. Och kul hade vi. Var hemma en liten stund medan vi väntade på att Sid skulle komma tillbaka från affären bara. Han hade med sig grillat så vi satte oss och åt allihop. Eller nästa allihop i alla fall. Jasa gjorde oss sällskap till bords men hon åt inte. Det var hennes sista dag på hennes Diet. 11 dagars Cambridge kur har hon lyckats med dennna gången. Mycket grymt gjort tycker jag!!! Inte för att hon alls behövde det verkligen.
Kunde se direkt på hennes ansikte att det gett resultat. Efter det tog vi oss alla ner till garaget och tog bilen till "k"-parken och gungade allihop, fotade och massa annan skoj hittades på :-)

               

    
    

Lite av bilderna som togs :-)

Jasa fick även med lillan på kort när hon för fösrta gången står alldeles själv riktigt, riktigt länge :-) Min lilla zigganka :-) Detta var hur kul som helst tyckte hon sedan då hon upptäckte att hon verkligen kunde.
 ♥  ♥  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0