Super seg......



Är jätte trött nu, men lite uppdate bara.

Idag har varit att ordna lite med papper och så på förmiddagen. Alltid lika tråkigt. Men nu är det gjort för denna gången i alla fall. Grabbarna har spelat xbox en hel del, Donna sovit lång middag. Efter det släppte Sid av oss på lekparken (Kålgårdens). Där var vi i över 2 timmar skulle jag tippa på i alla fall. Vi kom dit vid 18 tiden och vi var tillbaka i bilen vid 20.30 ungefär. Killarna fick verkligen leka av sig ordentligt. Även lillan som blev 1 år idag sprang runt med hjälp av vagnen. Tog sig även fram genom att krypa. Stackarn rev upp stor tån precis i slutet. Kul hade jag med då jag stod och tjata massor med liet andra päron. Både kända från förr, från dagis och några nya :-) Väl hemma fylldes de små magarna på lite och jag åkte iväg för att köpa blöjor bla som vart helt slut idag.

Kommit hem, ätit även jag och här är jag nu.......

Skulle egentligen bara kika in om jag det vart någon som kommenterat eller överhuvutagen någon som kikat in hos mig. Visst är det så att det finns lite nyfikna, som tyvärr inte avslöjar/t sig. Lite tråkigt :-/ Kul och se vem det är som kikat in även om det inte funnit det så intressant. *SNYTF, SNYFT* :-) Ne, jag bryr mig inte så mycket att jag går ner mig :-) Utan bara kul att se vem det är som varit inne och bläddrat igenom typ alla inlägg.
Inte så många men ett tio tal i alla fall och det är tio mer än jag vet i alla fall vilka det skulle kunna vara överhuvudtaget. Och de tio har verkligen gått in på alla mina sidor/inlägg. Sen om de har läst eller inte det kan jag ju inte se heller.

Så om någon av er hittar hit igen och läser detta kan ni väl bara säga hej :-) Det räcker!

Vore super kul!!! :-)

Men nu ska jag ta och kika runt lite i resten av syber-rymden och sedan blir det mys med kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0