Mycket nu.......


Alldelles för mycket just nu som händer, vet inte ens vart jag ska börja. Det bubblar under ytan för fullt men försöker hålla trycket nere just nu. Ska inte tillåta mig själv att låta det svälla över. Har ingen ro i kroppen att sansa mig och skriva ner allt trots att det finns hur mycket som helst som jag borde skriva av mig. Kanske skulle trycket lätta då. Jag ska se om jag kan ta mig tiden att sansa mig senare under kvällen när barnen lagt sig och även tjejerna åkt hem.

Lillan sover middag, pojkarna sitter i soffan med tjejerna och Sid som ska iväg snart. Så jag blir hemma med alla kidsen själv. Får se om vi tar oss ut en lite sväng innan deras pappa kommer. Ska inte behöva sitta inne och bara vänta tills han dyker upp. Vi skulle eventuellt kunna gå ner en sväng och bara chilla någonstans i närhete. Tror alla är rätt så trötta så långt hemifrån kommer vi inte. Om så bara ner på gården. De är om de vill som sagt bara. Ska höra med de :-) De fick visserligen nycklar av Sid i fall de ville vara kvar hemma och även jag och våra tre små hittar på något. Kan vara bra för mig att komma ut och sysselsätta mina tankar med annat än det som hänt de senaste dagarna.

Kommer inte ställa in mig på något just nu utan jag känner efter.

Kom just på att det nog bara är D som sitter med i soffan, C ligger i sin säng. Han vart för trött verkade det som. Ville inte alls äta sin frukost och hittade på massa bus i stället. Så han fick lägga sig igen. Så ska se till att han får i sig något nu med en gång.

De känner nog av att det är mycket just nu som ligger i luften dem också. Så de blir lättare kinkiga för saker som aldrig hade berört de i vanliga fall. Och utöver det har vi haft full späckade dagar med strand, bad lek i parken, hel dag på A6 osv. Trötthet och oro är ingen bra kombination alls.

Även lillan verkar blivit rubbad i sin annars mycket lugna humör och bra sov rutt. Eller så är det bara så att hon inte längre känner att hon behöver de tidigare långa middags lurarna. Hör att hon redan vaknat, om hon ens hann somna så att säga.

Så nu är det bara att gå offline.....

Fixa så lille mannen får i sig något och hämta ner lilla :-)


Allt annat får vänta tills senare!!!!

MINA BARN FÅR GÅ FÖRAE ALLA OCH ALL ORO! DEM GER MIG LUGN :-) VÄRLDENS BÄSTA MEDICIN MOT ALLT!!!
TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK OCH ÅTERIGEN ETT HUNDRATALS GÅNNGER TACK FÖR ATT NI FINNS, ÄR SÅ UNDERBARA OCH FRISKA. MINA 3 FINA! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0