Måste rensa, rensa, rensa......tankarna.


Vet inte en var jag ska börja, men jag måste sysselsätta mig nu känner jag. Jag har ingen ro i kroppen alls. Har en konstig magkänsla på det hela nu med. Det vart redan för mycket från alla håll och kanter den senaste veckan.

Allt kommer som vanligt på en och samma gång. Och så kom "grabbarna" på att de skulle åka till Vadstena på någon klubb som har sommar öppet på måndagar. Jahopp typ! Det är inte som att det ligger 10 minuter bort heller.

Alla känslor rör ihop sig hos mig till en härva. Så jag vet inte hur jag ska lösa den. Eller bara stilla mig själv lite. Inte bra för bebisen i magen att jag är sånt känslomäsigt vrak nu. Kan känna att bebben känner min oro. Mycket mer rörelse där inne nu. Tror även killarna känner av det hela lite. De sover inte ännu heller. Visst kan det vara värmen som gör sitt också. Så som svalkande vindar och regn inte infinner så är det med lugnet innombords nu. Värmen klagar jag inte på det minsta faktiskt. Då jag klarar det alldeles utmärkt. Trodde att jag skulle tycka att det var hur jobbit som helt men njuter verkligen av att det är riktig sommar.

Idag har varit en hemma dag hela dagen i stort sett. Jag har njutit av solen på våran balkong. Killarna har spelat xbox, sid har chillat och lillan sovit en hel del. Hon har varit lite kinkig. Hon fick vaccin i torsdags, blev snorig i fredags och en massa tänder som tittar fram nu. Måste vara riktigt jobbigt. Men har gjort allt för att hon ändå ska må bra och känna sig trygg. Min lilla :-)

Gårdagen är förklaring till varför det blev en hel dag hemma idag. Vi var och badade på Rosenlundsbadet. SUPER KUL!! Blev vattnet i 3 timmar tror jag. Jag älskar vatten!! Och det gör mina grabbar med :-) lillan ska vi inte prata om......hon blev vansinnig på Sid när han tog upp henne ur vatten. Hon fäktade och slog med händer och armar på honom. Så kul att se :-) Även när jag skulle ta med henne från den ena bassängen till den andra så ville hon slänga i sig. Hon slet sig från mina armar, kunde knappt hålla kvar henne. Så fort vi kom i vattent igen så vart hon hur lugn som helst. Hon till och med sjöng för mig.

Men jag tog mig ut för att träffa S och fika med henne vid 20 tiden :-) Ema och kompis slog sig ner med oss med :-) Så en del tjatter och skratt blev det. Kom hem strax innan 23 coh bytte av Sid. Och nu sitter jag här med en orolig mage. UCSH!

Vet inte vad som verkligen rör till det så mycket i magen. Eller aaaaa vilket som påverkar mig mest nu.

Veckan har varit som den har varit, kansig på allat håll. Att Sid åkte "bara sådär". Jag har ju en ständig rädsla att det ska hända något någon av oss om vi inte är med varandra. Kanske även lite hunger som gör sitt nu med eller latten som jag intog under fikan.

Känns som att jag hela tiden behöver gå och SKITA :-/ Så knasig är min mage på grund av allt.
Måste hitta lugn på något sätt. Måste få mig lite sömn. Hur jag nu ska lyckas med att somna.

Lovade killarna att jag skulle lägga mig inne hos de på en av extra sängarna. Men vill inte det egentligen längre. Åhhhh, borde inte sagt att jag skulle göra det....... Känns som att jag rör till det ännu mer i min lilla värld då. Inte alls läge för det just nu. Så om jag skulle lägga mig i våran säng som vanligt och förklara för de imorgon eller om de vaknar. Vill kunna höra lillan dessutom om hon skulle vakna till eller så. Känns som att jag inte skulle göra det på samma sätt om jag somnar nere.

Väntar på att Sid hör av sig att de kommit fram och ta något litet att äta innan jag bestämmer mig för var jag ska lägga mig.

Snacka om att tala om TROLLEN, eller i detta fall skriva. Jag hann bara skriva färdigt att jag väntar på att Sid hör av sig som jag i samma stund får sms av honom :-/ SCARRY!

Så nu får jag ta mig något att äta.....och se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0