DONNA HAR TAGIT SINA FÖRSTA STEG IDAG!!!! 20100726


Tyvärr fick jag inte med det på film då hon total vägrade att visa vad hon just helt själv lärt sig :-/
Hon började med att idag på förmiddagen ställa sig upp utan hjälp och vi vart super glada över hennes framsteg!
Hon övade på det ett par gånger men inte det heller kom med på film :-/
SEdan kom Shosho på eftermiddagen och hälsa på lite. Då tyckte väl lillan att hon skulle ge även shosho en minnesvärd dag :-) Så medan jag var mere i källare en liten kort stund så hade hon tydligen tagit ett par steg helt själv.

JAjajajjaja tänkte jag väl lite och trodde shosho sett fel bara :-) Men så står jag i köket och kikar i min mobil eller något och ser att då går Lilla Donna förbi alldeles själv :-) Inte bara ett par steg heller, utan hon bara gick på som att hon alltid kunnat gå :-) Hon traskade runt i hallen och från hallen in till grabbarnas rum och tillbaka. Kollade även in vardagsrummet på egna ben :-) Men så fort kameran kom fram så kinkade hon och vägrade ens att stå utan att hålla handen :-( Men vi alla såg henne göra det. Förutom SId han hade hunnit gå hemifrån :-/

Hon väntar väl med att låta oss filma henne tills hon har tränat färdigt så hon visar upp sig för pappa med :-)

VILKEN TJEJ ALLTSÅ!!!

Helt självlärd :-)

Kommentarer
Postat av: ardiana

naaaw så sött, hon vill väl inte att ni filmar när hon ÖVAR hahaha

2010-07-30 @ 20:33:52
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0