47 dagar kvar då......


Äten, trött och törstig!

Har en liten i magen som jag inte har en aning om vad den håller på med där inne. Känns som att när som så kommer det ut något genom skinnet på magen. Som en Alien ungefär som tar sig ut på egen hand. Det kan verkligen göra jävulskt ont med. Hela magen förflyttar sig från ena sidan till den andra.
Men nu är det bara 47 dagar kvar till Bf dagen enligt UL :-) Om inte storken har vägarna förbi lite tidigare. SÅ som jag håller på och donar hemma. Det är inte klokt. Har idag höggravid som jag är tagit plats i källaren och röjt fram Vaggan som jag tänkte ha till bebben till en början. Vart tvungen att lyfta ut det mesta för att komma åt den :-/

SUCK!!!!! SUCK!!!!! SUCK!!!!!

Och när jag ändå var igång så passade jag på att fota alla barngrejer som inte längre används. För att äntligen få tummarna ur och göra oss av med det. Det bara står där och tar plats annars.

Så nu hoppas jag att jag blir av med allt innan bebben kommer! Det borde väl gå? Eller? 47dagar ju!

Det blev en lång lista som ev kan ge en slant oxå.......

* Barnvagnen
* Regnskyddet
* PS2 Dansmatta
* Bärsele
* Lära-gå-stol
* Amningskudde
* Babysitter
* Babygym
* Blöjhink
* Hokuspokus stol
* Matta Blå
* Elbil
* El motorcykel
* Bobb bil
* Trehjuling
* Jätte nalle 120 cm
* Stor nalle 90 cm
* Karaoke manick
* Spjällsängsskydd benvit
* Badbalja att ha på badkaret
* Sänghimmel till junior säng IKEA 2st
* Pläd/filtar marin, ljusblå, lime, benvit

Även en del av mina mamma kläder som jag knappt hunnit använde då jag växt som ogräs. Hunnit använda jeansen kanske två gånger vardera.

* Mamma jeans i stl 40 H&M Mörk tvätt. Super tuffa!
* Mamma jeans i stl 40 H&M Ljus tvätt. Snygga detaljer
* Mamma jeans i stl S H&M Ljus hängselbyxa
* Mamma Blus i stl S Blå/grå randig

Om det ändå fanns en underbar person som just skulle behöva allt och kan tänka sig att hämta allt på en gång vore rena drömmen för mig. Slipper då ha allt ståendes och ju längre tiden går ju mer nervig kommer jag väl bli. Skulle behöva gå igenom kidsens garderober ordentligt, sortera ut och eventuellt då kunna ställa ner i källaren. Men just nu finn det inte plats där nere för mer. Och jag vill kunna slänga ut en massa gammalt som finns i vissa av kartongerna som inte ens finns någon att skänka till för att det inte är av någe värde. Gamla skolböcker och gammla secifikationer till diverse saker och inköp som är över tio  år gamla som bara har följt med både mig och Sid.

Så nu räknar jag verkligen dagarna! Tror jag måste lugna mig en si så där 10 dagar innan Bf i alla fall!

Hur mycket lugnare jag nu kan göra saker och ting... allt tar så mycket längre tid att göra nu då jag har så ont av foglossningen och så. Jag är envis och "står i". I vanliga fall hade allt varit gjort på bara en dag men nu så får jag pyssla och dona i någon vecka :-/

Ska strax försöka få mig lite sömn också :-)


Sid är inte hemma så det blir kanske svårt att sova helt orosfritt. Gillar inte när han inte är hemma och desutomm iväg på hyss med grabbarna :-)

Men ska försöka i alla fall.............

Kommentarer
Postat av: Ema

Hoppas ni får lite sålt iaf... :) Vet inte om du hört om denna sida men hört att vinden.se ska vara en bra säljsida också ...

2010-08-01 @ 15:54:41
URL: http://emskling.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0