Det går i 200km/h i skallen ibland!



Har hur mycket tid som helst till att tänka, tänker nu, tänker när jag inte gör något, på jobbet, hemma, med barnen, med vänner, själv, med min älskling. Ja man tänker hela tiden, inte alltid medvetet men man gör det! Vi tänker till och med när vi sover i form av drömmar. Jag önskar att jag hade någon manick som registrerade allt jag tänker under dagen så att jag sen kunde gå igenom mina tankar igen och sen avgöra vad jag skulle vilja dela med mig till andra. Det passar sig inte att skriva riktigt om allt :-) Har så mycket som jag vill skriva av mig men blir oftast helt tom i huvudet så fort jag sätter mig vid datorn. Och det är ju det som är min tanke med bloggen att jag ska få skriva av mig så jag inte blir helt tokig :-) Och lite kul är det att se om det är någon som överhuvudaget läser det jag skriver. Så komentera, komentera massor eller lämna bara ett litet avtryck när ni har varit inne och kikat  :-) Det är inte därför som sagt som jag har bloggen men det är jätte kul. Lite som ett barn på julafton varje gång jag loggar in-så hoppfull o förväntansfull. Ska försöka skriva något som är lite mer intressant också lite då och då. Som sagt en liten minnes manick som registrerar mina tankar hade varit super!

Kommentarer
Postat av: Ema

Jag har samma problem när jag sätter mig vid datorn =)

2009-06-07 @ 16:07:15
URL: http://emskling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0