Redo....

Nu är jag så redo jag kan bli...
 
Nyduschad, "fixad" - alla som varit här jag e nu vet vad jag menar ;-)
Tom sminkade mig efter - tog lite kanske sista korten som preggo :-) Ett par uppladdade här...
Så nu går jag strax o lägger mig o hoppas vakna av att kroppen säger att det e dags!!! Även om jag nu som alla andra ggr frågar mig själv vad fan har jag gett mig in på - livrädd för hur ont det kommer göra. Men de e bara att bita ihop o trycka ut bebben när de väl e dags. Tur kvinno kroppen vet vad den ska göra. Annars hade det varit katastrof om spökena i huvudet fick ta över :-D
 
Väskorna e så gott som färdiga med, bara borsten & hårtorken som ska ner med tror jag....
 
Så natti natt allihop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0