Huvudvärk som reklam i dörrinkastet

Denna ständiga huvudvärk som kommer och går presic som den känner för. Kommer ibland i korta stunder bara under dagen, ibland flera gånger för att släppa efter en lite stund. Utan att jag gör något åt det. Jobbigast är dock de kvällar då det håller i sig i 2-3 timmar innan jag lagt mig och somnat med 2 alvedon i magen utan att det hjälper. Utan vaknar med samma huvudvärk på morogonen. Detta händer inte så ofta men det beror nog på stressen oxå. Det är inte migränliknande smärta utan "bara" som en tyngd över ögonen.

Som reklam i dörrinkastet - kommer oftast varje dag, men inte alltid och ibland kommer det mängder som man inte kan skaka av sig :-) Fast man lagt ifrån sig dem, tom slängt dem så påverkar dem oss. Vissa bryr vi oss inte om överhuvudtaget och vipps så e dem borta :-)

Lite lik min huvudvärk tycker jag :-) Hahahhahaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0