Påsken kom o gick...

Haft besök av "massa" människor under påsk helgen-kul men jobbigt. Känns som jag fått börja om från början med att laga mig och samla energi på nytt. Hur bra bra det nu går :-/ Jag har haft huvudvärk till o från nästa varje dag nu sen ett bra tag tillbaka. Och denna veckan har inte varit något undantag! Sitter just nu med en lätt molnande värk också. Eller hur jag nu ska förklara det.... har som ett band runt huvudet i ögonhöjd typ :-/ Och inte hjälper panodil heller för det provade jag att ta igår :-/ Känns som att jag vilar tillräckligt men det kan ju inte stämma. Eller kan huvudvärken bero på något annat mer än stressen och den dåliga sömnen???

Jag sitter just och velar fram och tillbaka-vad ska jag göra nu? I vilken ordning ska jag göra det?
Jag vill ut en sväng och röra på benen lite :-) Behöver vila en stund.... Handla lite till köttförsen... Färga håret vill jag hinna idag med... Bio ikväll med älsklingen :-) Åhhh så höll jag på att dra igång ett "stort" projekt nyss i klädkammaren :-/ Men det släpper jag direkt!!!

Mmmhhhh jag skulle vilja börja med att färga håret egentligen först men har inte färg hemma :-/ Blääää!!!! Sen hade jag kunnat ta det lugt under tiden den sitter i....

Men nu verkar det bli så att jag får börja med att röra på benen, handla på vägen, komma hem, ta det lugnt, färga håret och sedan börja med köttfärsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0