.....

Förkyld fortfarande-huvudet känns som en heliumballong, näsan en slaimieee tillverkare, halsen ny krattad :-/ Lite positivt är det att hörseln är lite nedsatt :-) Har ett lock för öronen som inte ger med sig. Men det var till sin fördel i morse då Sid o grabbarna steg upp för att göra sig i ordning. Hörde dem knappt. Det var tom så att jag undrade om de 2 minsta oxå hade åkt iväg till dagis. Vaknade vid 08.30 ungefär av mig själv. Och det va så tyst i huset:-)

Det tar dock på krafterna att ha de 2 små hemma även om jag inte gör speciellt mycket med dem. Så är jag helt slut nu. Så kommer passa på att lägga mig nu när dem oxå sover middag!

Kommer inte orka dagen annars :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0