1 år sen!

Idag blev guld klimpen ett år :-) Känner mig lika trött idag som för ett år sedan efter förlossningen och allt.
Undra om det är så att kroppen minns vad som va för ett år sedan. Eller så är det bara att jag nu har 4 guld klimpar som jag tar hand om på bästa sätt jag kan. Med all min kärlek till dem så tror jag att gör ett bra jobb.

Dagen i övrigt har varit bra :-) Vi firar lillen till helgen lite med tårta och så. Damian kunde inte sluta fråga om när Donovan igentligen fyllde år för han tyckte att man måste fira på just den dagen. Vi sjöng för honom och jag har myst extra mycket med honom idag. Resten kör vi till helgen då alla inte har jobb, förskola, skola osv.

Jag är verkligen helt slut just nu..... borde dra mig mot sängen redan känner jag. Men köket ser ut som en naturkatastrof dragit fram. Efter mitt misslyckade kräm kok så står det nu hur mycket mer disk framme än vad det hade gjort om jag inte klantat mig och tagit potatismjölet istället för florsockret och bara hävde på i kastrullen :-/ Så fix köra en plan B som resulterade i en härlig fruktsoppa. Det funnkar det med!!!

Ska försöka röja upp lite så vi kan ta oss fram i köket på morgonen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0